andai suatu hari nanti kamu kenal sungguh pencipta kehidupan, pasti tetap detik kamu mensyukuri nikmatnya.

Ruang Iklan

Tuesday, May 24, 2011

Lu berani bunyi la sekali lagi.

Post kali ini merupakan review kepada keadaan aku sekarang ni, keadan yang amat mencabar diri aku bila kena bangun pagi2 untuk melengkapkan  latihan industri selama 2 bulan dan seterusnya. Biasanya lepas subuh pukul 6 a.m aku akan tido balik, then biasanya kelas akan  bermula pada pukul 9 pagi sahaja. Tetapi setelah bermula latihan industri ini aku perlu "mendisplinkan" diri untuk datang awal ke pejabat seawal pukul 8 pagi. Ini bermakna aku perlu ke pejabat dalam pukul 7.30! Oh tuhan selamatkan aku, berikan aku pendoman, kini telah seminggu aku memulakan latihan industri ini tanpa masalah lewat ke pejabat, aku berharap untuk sokongan daripada teman-teman juga dalam masalah "berkejaran" ke pejabat ini. Hak2.

No comments: