andai suatu hari nanti kamu kenal sungguh pencipta kehidupan, pasti tetap detik kamu mensyukuri nikmatnya.

Ruang Iklan

Thursday, December 31, 2009

adakah.....

  • Adakah aku..
  • Adakah aku manusia? aku memang manusia, menjadi setiap manusia harus mempunyai hati dan perasaan, hati dan perasaan pula adalah perkara yang penting dalam kehidupan seharian manusia, menjadi manusia juga memerlukan pengorbanan, setiap pengorbanan pasti disusuli dengan kecewa dan kesedihan, dengan titik peluh pengorbanan juga akan lahir satu kejayaan, setiap kejayaan akan ada pula memperoleh kegembiraan dan persoalaannya Adakah kita menghargai masa-masa kita bergembira?
  • Adakah kita mempunyai masa gembira lagi?
  • Adakah kita mempunyai banyak masa-masa gembira?
  • Adakah masa gembira akan datang lagi?  
  • Adakah kita mempunyai banyak masa lagi? Bukan kita yang menentukan perjalanan dimuka bumi ini... Maka setiap kegembiraan itu perlu dihargai selagi mempunyai peluang untuk menikmatinya..

1 comment:

Mag said...

terbaek la weh!!
erm.. anyway...
ko g kat blog aku...
follow aku...


magribmenjelma.blogspot.com